Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 6

Author Topic : Im back
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

System.__ComObject Forum Moderator
7/4/2004 3:45:51 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post   

För en vecka =( Sidan funkar fortfarande inte för mig men om ni vill något finns jag på:
msn: grinig_gronsak@hotmail.com
eller SD likn sidorna: purefelinity.com (mest) och smallcritters.com heter Modig Korn där...
 cool_owl
Basic User
Posts : 56

Basic User
7/8/2004 6:25:53 AM reply with quote send message to cool_owl Object to Post

Hmm, var har du varit? Såg att du inte hade nåra hundar kvar..
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
7/10/2004 3:40:36 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Jag kan inte gå in på SD från min hemma dator har för låg anslutnings hastighet eller ngt sad :( Vill ju inte att mina hundar (om jag hade några) ska lida... Eftersom jag inte kan sköta om den/dem...
 Searover
Basic User
Posts : 71

Basic User
8/13/2004 6:40:33 PM reply with quote send message to Searover Object to Post

Hello! happy :) Jag är på landet just nu... Tillbaka om ca tre veckor igen. Kan inte sköta om mina hundar. De blir för gammla för att ställas ut också sad :( Jag har varit bortrest jättelänge tyvärr...
 Searover
Basic User
Posts : 71

Basic User
8/31/2004 9:50:04 AM reply with quote send message to Searover Object to Post

Nu är jag hemma igen och kan sköta min vofflingar laugh :D
 StrawberrysBedlies
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/22/2004 7:20:35 AM reply with quote send message to StrawberrysBedlies Object to Post

jag kan inte heller gå in på SD
 SearoverSP
Basic User
Posts : 9

Basic User
9/22/2004 1:29:22 PM reply with quote send message to SearoverSP Object to Post

Det blir så om man har får låg uppkopplingshastighet. Då går det tyvärr inte sad :(

Replies in this thread : 6

Post Reply

 



Did you know?
The largest and most prestigious dog show in America is the Westminster Kennel Club Dog Show, was established in 1877 and is held annually at Madison Square Garden in New York City.