Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 4

Author Topic : PayPal
 Valleywood
Basic User
Posts : 2

System.__ComObject
10/4/2003 4:47:31 AM reply with quote send message to Valleywood Object to Post   

Hei! Jeg er norsk, men sniker meg inn på forumet deres... wink ;)

Jeg har tenkt til å oppgradere kontoen min til standard, men har litt problemer med PayPal. Jeg har registrert meg der, men kontoen må oppgraderes. Da må man godkjenne at de trekker et gebyr fra kontoen din, og du skal få et "expanded" nummer. I følge PayPal skulle dette nummeret vises sammen med betalingsoversikten på din online bank eller kontoutskrift.

Desverre står det ingen ting på min transaksjoner liste, annet enn "betaling til utland 100 kr"... Så nå har jeg betalt 100 kr for ingenting?angry

Noen som har erfaring med PayPal eller dette problemet? Vil mitt "expanded" nummer evnt. dukke opp senere?

Håper dere skjønner meg.
Mvh June
 krystian
Basic User
Posts : 90

Basic User
10/30/2003 10:54:45 AM reply with quote send message to krystian Object to Post

hi everyone
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
11/10/2003 6:30:06 AM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Det är nog den bistra sanningen... Jag sattsar mer på horseland.com istället där betalar man 1ggn per år och då får man ändå typ 3 mån extra!
 Kelpie Lover Kennels
Basic User
Posts : 23

Basic User
6/11/2006 9:50:26 PM reply with quote send message to Kelpie Lover Kennels Object to Post

HI! my friends boss is named Bob.
 Tiriltoppen
Basic User
Posts : 418

Basic User
7/14/2006 5:50:39 PM reply with quote send message to Tiriltoppen Object to Post

Hei June

Det ble "trukket" 100,- fra kontoen min midlertidig, før det ble justert til det korrekte beløpet etterpå. Det er for å reservere pengene....
Er ikke sikkert jeg forsto hva du mente men....

Replies in this thread : 4

Post Reply

 



Did you know?
An obedience trial is a dog sport in which a dog must perfectly execute a predefined set of tasks when directed to do so by his handler