Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 5

Author Topic : voittaja 2005
 Divine
Basic User
Posts : 1,000+

System.__ComObject
10/19/2005 6:09:45 PM reply with quote send message to Divine Object to Post   

kuka mene?

Anteksi jos on huono Soumen kirjota, en paljon tarvi kirjota tai puhua Soume Kandassa happy :)

Ajatalin vahan lahte voittajan minun dreverin kansa muta tule maksan lian paljo. Perhe ei halua lahte Soumen talvella happy :) Me menaan USA'n "Disneyland" mihinka mies ja lapset halua mena kun on 50v. juhlat!
 Elina
Basic User
Posts : 50

Basic User
10/20/2005 2:40:28 AM reply with quote send message to Elina Object to Post

Täällä ollaan menossa happy :)

Voittajahan on tänä vuonna yksipäiväinen mikä on kyllä mun mielestä uskomatonta. Ja toisena päivänä sitten Pohjoismaiden Voittaja.
Miten ne aikoo selvitä noista yhdessä viikonlopussa? oO


 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
10/20/2005 4:53:12 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Niinpä, kun tilaongelmia on ollu ennenkin. Nyt siellä ei tosin ole lemmikkimessuja, eli muiden elikoiden tilat saadaan käyttöön. Mutta eivät ne paljon tilaa muutenkaan vieneet... Ja sitä paitsi kahden näyttelyn takia odotetaan ennätyspaljon osallistujia.

Mä olen menossa. Molempina päivinä. Otan kameran mukaan ja räpsin kuvia minkä kerkiän. XD Inka on liian nuori, joten ei osallistuta. Mutta ensi vuonna sitten. Kesällähän Suomessa on EuV, sinne olen ajatellut Inkan ilmoittaa, mikäli siitä kasvaa vähänkin kaunis, kun se näyttely nyt kerrankin on Suomessa!
 Noldo
Basic User
Posts : 17

Basic User
10/26/2005 4:42:24 AM reply with quote send message to Noldo Object to Post

Jos asuisin lähempänä Helsinkiä niin taatusti minua ei saisi pois mm. shelttikehän laidalta. wink ;) Tosin kuvat olisivat kuitenkin laatuluokkaa Ö, tuo kamera on surkea.
 Worckaholicaz
Basic User
Posts : 50

Basic User
10/27/2005 1:44:09 PM reply with quote send message to Worckaholicaz Object to Post

Molempina päivinä olisi tarkoitus Helsinkiä ihastuttaa olemassa olollani, jos se vain minusta on kiinni. Tulkaa siis etsimään minua sitten tuolta snautserikehän laidalta. happy :)
 Heta
Basic User
Posts : 3

Basic User
10/30/2005 11:01:24 AM reply with quote send message to Heta Object to Post

Tulossa ollaan, PMV:hen Pete-huskyn kanssa junnuilemaan, voittajaan ihan vaan kattomaan happy :)

Replies in this thread : 5

Post Reply

 



Did you know?
The first obedience title is a CD, or "Companion Dog", which is earned through competition in the Novice obedience class.