Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 5

Author Topic : Nio...
 ylvapylva
Basic User
Posts : 15

System.__ComObject
8/30/2003 3:15:40 PM reply with quote send message to ylvapylva Object to Post   

NIO valpar fick min tik igår! NIO!! shocked 8O sååååååå om ni vill ha en afghan får ni mer än gärna köpa av mig!!

förresten, jag fattar itne det här systemet med färger. Förut har jag alltid trott att högst är bäst, men är något jättehögt, då är det ändå rött bakom?? shocked 8O
 Kennel Blue Velvet
Basic User
Posts : 25

Basic User
8/31/2003 5:43:58 AM reply with quote send message to Kennel Blue Velvet Object to Post

vill köpa SkogsTrollets Aragorn

snyggt kennel namn du harwink ;)
 ylvapylva
Basic User
Posts : 15

Basic User
8/31/2003 3:56:36 PM reply with quote send message to ylvapylva Object to Post

I know I knowwink ;) ritkigt fyndigt måste jag sägarazz :p

han är din nulaugh :D
 Kennel Blue Velvet
Basic User
Posts : 25

Basic User
9/1/2003 5:15:50 AM reply with quote send message to Kennel Blue Velvet Object to Post

quote
posted by ylvapylva
I know I knowwink ;) ritkigt fyndigt måste jag sägarazz :p

han är din nulaugh :D

tack
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
9/5/2003 3:05:50 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

quote
posted by ylvapylva
NIO valpar fick min tik igår! NIO!! shocked 8O sååååååå om ni vill ha en afghan får ni mer än gärna köpa av mig!!

förresten, jag fattar itne det här systemet med färger. Förut har jag alltid trott att högst är bäst, men är något jättehögt, då är det ändå rött bakom?? shocked 8O

Vill ha en av dem... $300 räcker det? Nu kan jag äntligen ta bort min schäfer.. Vill inte ha den mer såvidare ingen annan vill ha en högpoängad (fast ur funktion) för $100 (billigare om det gick) vill verkligen inte ha den mer
 Sasha47
Basic User
Posts : 85

Basic User
1/17/2004 1:13:05 PM reply with quote send message to Sasha47 Object to Post

okika redan skit liggerjag hoppas. Skrev jag slutar. ah va att fast skit. sprak har sa min far. redan min ratt. mer. Om det jug jag. Jag ingen har. Fast hoppas hu kan. Mina jundar kapa. Vill sprak kan. Ah jag va om. What did I just say?

Replies in this thread : 5

Post Reply

 



Did you know?
The largest and most prestigious dog show in America is the Westminster Kennel Club Dog Show, was established in 1877 and is held annually at Madison Square Garden in New York City.