Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 8

Author Topic : Äh, nu ger jag snart upp...
 cool_owl
Basic User
Posts : 56

System.__ComObject
8/7/2003 11:19:25 AM reply with quote send message to cool_owl Object to Post   

Nu får man bara 25$ när någon vill använda ens hanhund till avel. Det är ju löjligt. Min champion är värd mer än så, enligt min mening... Men jag tänker inte låta dom vinna, hellre slutar jag spela än betalar för att bli P.M... Ingen vill köpa mina hundar heller, fast de är rätt fina. sad :(
 cool_owl
Basic User
Posts : 56

Basic User
8/9/2003 2:51:33 AM reply with quote send message to cool_owl Object to Post

De har tagit tre av mina hundar nu, hade för många. Men jag ville inte skicka de till F.H... Fast nu måste jag göra det i alla fall.
 superpups5
Basic User
Posts : 25

Basic User
9/5/2003 1:40:53 AM reply with quote send message to superpups5 Object to Post

hello yes i know i am in the swedish forum, but i think it is cool to read what ya have, although i can't read it but i would like to learn!! cool writing here!happy :)
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
9/5/2003 3:00:00 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

quote
posted by cool_owl
De har tagit tre av mina hundar nu, hade för många. Men jag ville inte skicka de till F.H... Fast nu måste jag göra det i alla fall.


K när de tog bort några av mina hundar tog jag bort/sålde de som var för mkt av.. Ville inte att de skulle ta mina champions... Säljer alla champions för hutlöst mkt pengar :P
 admin
Administrator
Posts : 5,000+

Administrator
9/5/2003 3:11:36 PM reply with quote send message to admin Object to Post

Superpups, I doubt you want to read it. I've tried translating a few of these posts and there is a lot of complaining about the site pricing in this forum.
 ylvapylva
Basic User
Posts : 15

Basic User
9/6/2003 3:11:41 PM reply with quote send message to ylvapylva Object to Post

åh va kul att folk vill lära sig svenskalaugh :Drazz :pshocked 8O å att admin översattshocked 8O haha!! fast han/hon valde liiiiiite fel ämne att översätta om han/hon itne vill ha klagomålwink ;)
 cool_owl
Basic User
Posts : 56

Basic User
9/7/2003 5:39:27 AM reply with quote send message to cool_owl Object to Post

Oops, nu ligger jag risigt till... wink ;) Hoppas inte admin fattade vad jag skrev. *hehe*
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
9/9/2003 4:16:24 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

quote
posted by cool_owl
Oops, nu ligger jag risigt till... wink ;) Hoppas inte admin fattade vad jag skrev. *hehe*
Ähh skit samma om inte annat få vi börja skriva på rövarspråkt razz :p Det kan man juh skriva på olika språk oxå razz :p
Ligger nog redan risigt till jag...
 Sasha47
Basic User
Posts : 85

Basic User
1/17/2004 12:58:39 PM reply with quote send message to Sasha47 Object to Post

Klicka ja jag gundchen. What did I just say?

Replies in this thread : 8

Post Reply

 



Did you know?
The two largest American dog shows after Westminster are the National Dog Show (which is televised on Thanksgiving Day by NBC, usually after the Macy's Thanksgiving Day Parade) and the AKC/Eukanuba National Championship.