Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 7

Author Topic : Mita olette mielta??
 DejaVu
Basic User
Posts : 59

System.__ComObject
1/3/2005 2:35:30 AM reply with quote send message to DejaVu Object to Post   

Siis mita tykkaatte sivujen uudesta ilmeesta??

Ma en henk.koht. tykkaa ollenkaan... Esim sivut latautuu todella hitaasti verrattuna vanhaan versioon. Mutta ei voi mitaan, pitanee kayttaa vanhaa niin paljon/kauan kuin mahdollista. razz :p
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
1/4/2005 1:54:07 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

this post has been edited 1 time(s)

Njaa... Kyllähän se siinä menee. Moni asia on todella huono, mutta mulla on kyllä uusi sivusto nopeampi kuin vanha. Monet asiat on uudessa paremmin, esim. on kiva kun saa kaikki sessionit kerralla. Uusista väreistä en tykkää, vanhasta näki laadun paljon paljon paremmin. Jollain tavalla uusi on myös paljon sekavampi. Yksi ehdoton hyvä puoli on session trading, mutta kai sen olisi vanhaankin leiskaan voinu tehdä... Ei tää pelkkää huononnusta oo uusi leiska tuonu, mutta aimo kasan kylläkin. Onneksi etujakin on, joten kestän. Sitte ku loput edutkin vielä saadaan toimimaan...
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
1/8/2005 1:23:08 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Sellainen pikkuasia kuin säännöt on tainnu unohtua tästä uudesta leiskasta... xD Kyllä tästä vielä ihan ok tulee... Harmi että Jeff korjas sen bugin jonka avulla pystyin ilmoittamaan näyttelyihin&astuttamaan vaikka mulla oli yli 30 koiraa.... xD
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
1/9/2005 6:00:43 PM reply with quote send message to aiun Object to Post

this post has been edited 1 time(s)

Kai tähän tottuu... Eniten vihaan uusia värejä koirien traiteissa. Taino, samat värit mutta uusi tekniikka näyttää ne. Ääh, ne on kamalat.

Mulla ainakin toimii nopeammin nykyään. Huomattavasti.

Muuten tykkään tästä leiskasta. Paitsi että en tiedä mistä johtunee, mulla ainakin kaikki taulukot on jumalattoman kapeita, koirien tiedot tms. Veikkaan että johtuu selaimesta, mulla on Firefox. Tosin tuolla alareunassa mainostetaan tätä selainta, joten luulis että sivut on sit optimoitu kans sille. laugh :D
 Saharas
Basic User
Posts : 48

Basic User
1/11/2005 4:50:51 AM reply with quote send message to Saharas Object to Post

Sinäkin löysit tas tänne... xD
 DejaVu
Basic User
Posts : 59

Basic User
1/12/2005 1:34:31 AM reply with quote send message to DejaVu Object to Post

Kokeilin Firefoxia (ja olen silla talla hetkella) ja homma pelaa ihan uskomatonta vauhtia... Wow!! Mullakin nuo taulukot nayttaa hassuilta, mutta so what kunhan sivut latautuu nopeasti. laugh :D
Huomenna lennan "vierailulle" Suomeen eika kaverin koneella ole Firefoxia, joten taytynee palata taas old showdogin sivuille joksikin aikaa...
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
1/15/2005 3:28:24 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

No hyvä! Ilmeisesti Jeff käyttää Firefoxia... En tiedä mutta veikkaisin...
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
2/28/2005 11:10:23 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Musta tää versio on parempi. pn kai tää vähä pirteempiki ku entine oli nii kamalan tumma.O.o

Replies in this thread : 7

Post Reply

 



Did you know?
The figure 8 exercise requires the team to heel in a figure 8 pattern either on or off leash. Generally two of the ring stewards will assist the judge with this exercise by acting as "posts", standing 8 feet apart, that the team walks around to form the loops of the figure 8.