Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 8

Author Topic : Mista teidan kennelnimet peraisin??
 DejaVu
Basic User
Posts : 59

System.__ComObject
11/8/2004 11:44:23 PM reply with quote send message to DejaVu Object to Post   

Tassa yritys saada eloa tahan meidan foorumiin...

Eli: Mista kennelnimesi on peraisin?? Siis onko ihan virallinen "RL kennel" vai ihan tuulesta temmattu nimi?? wink ;)

Vastauksia mielenkiinnolla odotellen,

Johanna happy :)
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/9/2004 12:09:08 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

of Shaman - tää keksittiin joskus jossain chatissä. Me keksittiin pari virtuaalikoiraa ja mietittiin niille nimiä. Yhden koiran nimeksi joku keksi Whistle of Shaman. siitä of Shaman. Shamaanin oli tästä luonnollisesti suomennos.

Saharas tuli siitä kun minulla oli elossa enää 1 SD-bokseri: Sahara of Shaman.

Loput nimet, paitsi Maysun, on ihan tuulesta temmattuja. Maysun on minun tuleva IRL-kasvattajanimi ainakin näillä näkymin.
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
11/9/2004 7:19:05 PM reply with quote send message to aiun Object to Post

Aiun -nimi tuli jostain typerästä pelistä jota mun pikkuveli aikoinaan pakotti mut pelaamaan. Avaruusaluksille piti valita nimiä listoista ja otin aiheeksi etelä-Afrikka (tai länsi, en muista enää.. laugh :D). Sieltä tuo tuoli ja ihastuin nimeen jostain syystä valtavasti. Johtaa myös ehdotuslistaa kasvattajanimestä jonka tässä vuoden-pari sisällä anon.

Aiccultus on yksi versio myös tulevasta kennelnimestäni, kakkospaikalla. Oikeastaan kasvatan Showdogissa koiria näillä nimillä että saisin nähdä kumpi toimii luontevammin. Hankala päätös. Nimi tulee kahdesta sanasta: Aikku (= koirani lempinimi) + cultus (= hollantia ja tarkoittaa kulttia). happy :)

Johanna kerropa myös omasi!
 DejaVu
Basic User
Posts : 59

Basic User
11/10/2004 12:34:55 AM reply with quote send message to DejaVu Object to Post

Okei tassa ne tulee...

BlueWhiteTrotters - oli mulla kayttajanimena eraassa hevos SIM-pelissa (kun naita hevosihmisia olen laugh :D), tykastyin tuohon BWT-lyhenteeseen ja oli "helpompi" muistaa kun kaytin samaa nimea taalla

SecretGold - oli samassa hevospelissa yhden SIMhevoseni nimi ja kun yks yo piti keksia kennelnimi kun oli "ihan pakko" saada toinen kenneli just silla hetkella...

SFMaxwell - SF tulee SuomiFinland lyhenteesta ja Maxwell meidan RL koiran Max lempinimesta (taa oli hetken aikaa mun basic kennel)

Renaissance - yritin loytaa nimen joka sopisi hyvin Weimareille ja mielestani taa oli just se wink ;)

DejaVu - sama homma kuin edellisessa, aloitin uuden kennelin (viides/Family kennel siis) ja taa jotenkin vaan kuulosti hyvalta

Eli siina muhn, lisaa kiitos teilta muilta!! happy :)
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
11/10/2004 1:14:56 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

No Se-fris:n tarina on aika tylsä..:P Mä vaan rupesin yks päivä miettii et saisko bichon frisestä jotenki hienon kennelnimen. Sitä satuin frisen jakamaan tavuihin ja käänsin ne toisinpäin ja s perään.:P No mie tykkään siitä, se on lyhyt ja ytimekäs ja tuski kertoo kellekkää paljoakaan.laugh :D Antaa mahollisuuksia luovuudelle.razz :p Ehkä mä haen sitä kennelnimekseni joskus, ehkä en.
 Nebbia Aprille
Basic User
Posts : 3

Basic User
12/4/2004 1:36:56 PM reply with quote send message to Nebbia Aprille Object to Post

Nebbia Aprille on eurosanakirjasta kekkastu nimi, mun "tavallisessa" virt. maailmassa oleva kennu.
 Suursnautseri
Basic User
Posts : 500+

Basic User
3/4/2005 12:47:39 PM reply with quote send message to Suursnautseri Object to Post

In the game, my kennel is "Suursnautseri Kennels" of course coming from the Finnish word for Giant Schnauzer. happy :)

No RL kennel tho, but I do have a gorgeous Suursnautseri of my own. happy :)

~Suursnautseri Kennels
100% Finnish
 Maikku´s
Basic User
Posts : 3

Basic User
4/20/2005 1:30:26 PM reply with quote send message to Maikku´s Object to Post

mulla tulee mun nettinimestä Maikku
 josunkennel
Basic User
Posts : 10

Basic User
7/7/2005 11:52:35 AM reply with quote send message to josunkennel Object to Post

Mun kennel nimi tuli mun lempinimestä.


Replies in this thread : 8

Post Reply

 



Did you know?
At least two wins must be a set of three or more points ("majors"), under two different judges; at least one additional win under a third judge is also required.