Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 9

Author Topic : SDWC menestystä?
 aiccultus
Basic User
Posts : 5

System.__ComObject
9/30/2004 6:08:33 AM reply with quote send message to aiccultus Object to Post   

Ha! Pakko mainostaa, en mahda sille mitään. >.D

Mulla meni ihan kivasti, pystykorvapuolella mulla oli kaksi koiraa mukana Piika (Ch Aiccultus Natan Avatar) oli BiB ja Remus (Ch Aiccultus Jimin Aarre) rodun toinen. Kuukauden kokonaissijoituksissa Piika oli 11. ja Remus 9. ja noinkin huonot sijat vaan sen takia kun aloittivat kehissä kesken kuukauden. wink ;) Boksulle tänk juu, Ch Aiccultus Natan Aamu - kuukauden kokonaissijoitus kolmas!

Harmaissa Kiuru (Ch Immortals Cute Smile) pääsi just ja just mukaan koko näyttelyyn (kk sija 15.) joten odotettavissa oli DNP.

Kelpieissä koko kuukautena näytin vaan yhtä urosta, joka alussa menestyi kivasti, mutta alkoi loppukuussa jäädä uusien superkoirien jalkoihin.. Tuon rodun jätän nyt muutenkin kun puolensataa koiraa on jo syntynyt sop yli 90%...

Ja tervut viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä. razz :p Mukana oli kolme koiraa; Kuu (Ch Diggitys Moon Gazer - kk kokonaissijoitus 1. melkein sadan koiran johdolla seuraavaan), Varjo (Ch Aiun Athar of Serenade - kk sija 2.) ja Pihla (Ch Aiun Endra of Draia - sija 9.). Itse näyttelyssä ainoastaan Kuu pääsi sijoille, oli kolmas. Mutta eipä paljoa itketä kun poika siirtyi tänään eläkkeelle kaikkien aikojen eniten koiria voittaneena tervuna! laugh :D

BragBragBrag! Muiltakin. Paitsi Boksulta, jonka villakoiratulokset kuitenkin jyrää kaikki mun. xD
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/30/2004 8:26:40 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Mun oma saluki narttuni, joka on myös oma kasvattini *kröh, kröh*laugh :D Desert Dream of Se-fris voitti rotunsa.happy :) Ei mulla sitte muita päässykkää...sad :(
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
10/1/2004 7:59:15 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Ehei, nikita, p0ipariks meni... sad :(

Desing taisi olla kuukauden voittanein isovillakoira, mutta SDWC:ssä hemmetin Rising Sun jyräs ohi. Hitto!
Teuvo paikkas epäonnistumisen (köh) SDWC:ssä ottamalla ryhmä kolmosen toisessa näyttelyssä samana päivänä. Uuden Schedule of Pointsin kanssa Teuvo aloitti tänään ryhmä nelosella. =) Niin että annettakoon anteeksi... Teppo voitti apsot.

Muissa roduissa ei tainnu tulla sijoittumisia. Hemmetti ku en saanut talteen niitä kuukausilistoja. Näkeekö niitä vielä jostain?

Siis tosiaan, meiltä vaihtui isovilloista schedule tänään. Manhattan on nyt yks rodun parhaista koirista (oisko 5.) ja Sapphire enää rodun 2. paras. Yksikään koira ei enää ole yli 90%. Onneksi Wacco on jo eläkkeellä, se olis enää 84 ja risat. Huh! Tiedän kyllä että toisilla on koiria menny alas vielä enemmän, yks ainaki putos joku 5%... General on nyt 25, arvatkaa onko kaikilla mun koirilla pa temp...
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
10/1/2004 10:54:33 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Boksu, onko sulla lhasoja? Mullekki yks!xD Oon iha rakastunu ku koulutuskentillä pyörii sellasia ihania musta valkosia.^^
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
10/1/2004 2:32:42 PM reply with quote send message to Boksu Object to Post

On, kaks. Käyppä katsomassa... Norbu Skys the Limit ja Skipwall Silver Spirit.
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
10/1/2004 3:52:42 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Ihanat nimet, Teppo & Vertti.laugh :D Vois itelle hankkia tytsyt, ku on sille kuvaki.laugh :D
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
10/2/2004 12:40:27 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

wink ;) Hanki vaan...
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
10/2/2004 3:17:59 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Sitten ku jaksaa, on tullu hankittua aika ahkerasti lisää koiria.xD
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
10/3/2004 1:10:13 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Sullahan ei oo juuri yhtään koiria.. shocked 8O
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
10/5/2004 9:24:29 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Onha mulla, viimeks laskin että oli 19 itselläni pidettävää ja mulla on ollu toi tili kolme kuukautta.laugh :D

Replies in this thread : 9

Post Reply

 



Did you know?
An obedience trial is a dog sport in which a dog must perfectly execute a predefined set of tasks when directed to do so by his handler