Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 14

Author Topic : Voittaja -04
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

System.__ComObject Forum Moderator
9/17/2004 12:07:22 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post   

Vuoden kohokohta lähestyy vääjäämättä... Moniko on tulossa? Minä tuskin Sennaa ilmoitan, se lomailee pari kuukautta ja sitten täyttää 10, joten se saa mennä ilmaiseksi useisiin näyttelyihin... Mutta tulossa olen, joko elämäni viimeisiin junnuihin tai sitten muuten vaan...
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
9/19/2004 9:52:14 AM reply with quote send message to aiun Object to Post

Tulossa. ^^ Fraai ilmoitetaan.. Ajattelin ottaa Masinkin mutta ilmoittautumismaksu on niin hemmetisti. laugh :D
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/20/2004 11:10:22 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Minä olen tulossa, Vili ja meidän kasvattimme Sampo sinne raijataan.happy :) Ei vissiinkää olla molempina päivinä..sad :( Harmi. Mun pitää yrittää kerätä rahaa et saisin ostettua sieltä bichon frise -kirjan. Sellane harvinaisuus pitää ostaa.laugh :D
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/25/2004 7:31:23 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

No kolme sentään vähäisestä väestämme on tulossa vuoden kohokohtaan... =D
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
10/18/2004 5:04:02 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

this post has been edited 1 time(s)

Onkohan sinne tulossa muita tuttuja olleskaa...

Hitto ku sinne ei saa tuua turistikoiria, mitää noi nartut kuskata mummolaan..razz :p Mutta pitää hommata niille uus peti ku Seri on iha ominu alunperin Vilmalle ostetun (tosin Vili omi sen heti ku se saatiixD).
 Hiisivuoren
Basic User
Posts : 3

Basic User
11/7/2004 7:38:56 AM reply with quote send message to Hiisivuoren Object to Post

minä tulen razz :p molempina päivinä, tosin ihan vain turistiksi ^^;; piti ensin meidän basuneiti ilmoittaa kehään mut en mie sit viittiny ku ei ollu oikeen rahaakaan laugh :D
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/9/2004 12:10:49 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Tajuutteko että se on jo neljän vikon päästä... ääk!
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
11/9/2004 7:22:33 PM reply with quote send message to aiun Object to Post

MÄ TAJUAN! o____o

Siinä vaiheessa kun aikataulut kolahtaa luukusta sisään mulla menee paskat housuun. laugh :D Pitäiskö meidän järjestää ihan oma Showdog-miitti, jonne tulis.. err.. kolme ihmistä?

Tuli vaan muuten mieleen että voitais vaikka kiroilla täällä tai suunnitella terroristi-iskua jenkkeihin tai jotain mutta kukaan muu ei tajuais. razz :p
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/10/2004 11:10:06 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

quote
posted by aiun
Tuli vaan muuten mieleen että voitais vaikka kiroilla täällä tai suunnitella terroristi-iskua jenkkeihin tai jotain mutta kukaan muu ei tajuais. razz :p
Niinpä... xD Paitsi että mä tajuan, mä en tule hyväksymään liiallista kiroilua. Johdon haukkumisen kyllä sallin, etenkin maanantain jälkeen...
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
11/10/2004 1:10:07 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Mä oon miettiny tota samaa usein.. Me voitais suunnitella vaikka koko showdogin kaatamista eikä kukaa älyäis mitää..xD Tosi tuskin kukaa rupee sitä järjestää..

Mulla ei oo mitää stressiä sen messaris suhteen.. Paitti se että saisin lukoasuani vähä siistittyä ennen ku päästän ihmisiä töllistelemään kuka on Johanna.laugh :D
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
11/23/2004 12:46:29 PM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Tajuutteko, messari on alle 2 viikon päästä!! shocked 8O
 Saharas
Basic User
Posts : 48

Basic User
11/27/2004 3:08:05 AM reply with quote send message to Saharas Object to Post

Viikko... wink ;)

Boksu, missä kennelissä nyt sitte onkaan...
 Saharas
Basic User
Posts : 48

Basic User
11/27/2004 3:08:53 AM reply with quote send message to Saharas Object to Post

Viikko... wink ;)

Boksu, missä kennelissä nyt sitte onkaan...
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
12/11/2004 12:01:10 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Ääh, en saa tota toista tuplapostia jostain syystä poistettua.. Kunhan internet explorer korjataan, poistan sen ihan periaatteesta, koska se ärsyttää mua xD

Miten ihmisillä meni? Sannalla ja Fraailla ei kai menny mitenkään kehuttavasti mutta entä muut?
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
12/12/2004 7:48:28 AM reply with quote send message to aiun Object to Post

No ei... Shamin Vili oli ERI jotain... oisko ollu ERI3? Vai ERI1 PU3? Jotain sinne päin.

Replies in this thread : 14

Post Reply

 



Did you know?
Judges are generally certified to judge one or several breeds, usually in the same group, but a few "all-breed" judges have the training and experience to judge large numbers of breeds.