Search

.com Forum · Finnish Forum

Replies in this thread : 11

Author Topic : Ihan vain sisällöksilaugh :D
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

System.__ComObject
9/11/2004 9:41:45 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post   

Tulin tänään ja katsoin että olin saanut KAKSI uutta valiota.laugh :D Toinen on ensimmäisen pentueeni kasvatti.happy :)
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
9/11/2004 6:59:49 PM reply with quote send message to aiun Object to Post

..ja toinen on mun kasvattini. >laugh :D
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/12/2004 9:48:25 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Etkä tieteskää mianosta asiaawink ;)
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/12/2004 10:55:59 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Mullakin oli taas vaihteeksi uus valio... laugh :D Wendyltä ostettu SPs Avalanche. Sit laskin 5 pentueen SOPt ja löysin monta todellista helmeä... happy :) Sain myös 2 koiraa joista eilen tein tarjoukset, 86% isovillanarttu, ei valio mutta sessionitettu ja 87%:n eläkkeellä olevan bokserinartun... wink ;)
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/13/2004 9:56:26 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Mäki sain tästä ton Eevertin, Shangri La:lta ostetun salukiuroksen ja kohta syntyy tervupennut...

Mäki ostin kerran sellasen eläkeikäsen koiran, mua tympäsee ku sen kans ei voi mitään tehä..:P
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
9/14/2004 3:04:12 AM reply with quote send message to aiun Object to Post

Sham.. Boksu keksii paljon tekemistä sellaisella eläkekoiralla... Kuten muuttaa sen pentumyllyksi. laugh :D
 Unikon
Basic User
Posts : 10

Basic User
9/14/2004 5:01:47 AM reply with quote send message to Unikon Object to Post

Mitä väärää siinä on...? Sitä paitsi ei koiran tarvi olla eläkkeellä että siitä saa tehtaan... xD
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/14/2004 8:14:35 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

No mä otinki uroksen jota en juuri ole omilleni käyttämässä..xP Pentutehtaissa on se huono puoli et loppuu äkisti rahat ja sessionssit kesken. Musta oli kviempi touhuta ku oli viis koiraa, jakso ilmotella näyttelyihinki. Nykyään teen nisitä vaan valioita...razz :p
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/15/2004 4:59:24 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Jos tehdas on hyvä, niin se tuottaa eikä kuluta... laugh :D Mutta harvemmin niin käy, mulla ainakin on meonesta paikasta rahat ihan loppu, Unikon melkein 700 miinuksella... xD Tosin ylöspäin ollaan tulossa... Sessionit ei kyllä lopu, eihän niitä kaikkia pentuja ole pakko pitää. Kuorit kermat päältä ja myyt loput... wink ;)
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/20/2004 11:14:54 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Njoo, mulla on ny kaks pentuetta, kolmas tulossa... Onneks melkee kaikki koirat kunnolla sessioitu
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/24/2004 6:50:45 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Hooh, sain uuden valion tänään. happy :) Aiun Cezer of Simple "Chezter". Tosin sille kerääntyi 25 pistettä kun sai majorinsa niin myöhään. Kyseessä on siis ihana tervu-uros. Ja nyt voi Sanna olla taas ylpeä!wink ;)
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/24/2004 10:39:32 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

laugh :D Onnea molemmille!

T:Boksu joka on onnellinen siitä että sanonut mitään omista koiristaan ja samalla siirtynyt ilonpilaajien leiriin

Replies in this thread : 11

Post Reply

 



Did you know?
The sit for exam is a modified version of the Stand for Exam. It is generally used in novice level classes and requires the handler to order the dog to sit and then to move away from the dog the length of the leash. The judge will then approach the dog and pet the dog's head.