Search

.com Forum · Finnish Forum

This thread is now closed

Replies in this thread : 64
Page : 1 2 3 4
<< prev page next page >>

 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/8/2004 1:57:36 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Ai niin ja hei: Shamia ei saa unohtaa! Mikäs sen käyttäjänimi olikaan, niksu...?

Niin ja Suursnautseri: Jollei suomen kirjoittaminen suju, ni sen ku kirjoitat enkkua! =)
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
9/8/2004 6:15:51 AM reply with quote send message to aiun Object to Post

Sham on Se-fris! Löytyy mm. tervukasvattajien listalta. happy :)

Täytyy sanoa sille että tääkin foorumi on jo pystyssä. :P
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/9/2004 11:33:02 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Minä olen täällä!*huitaa vimmatusti* Tuntuupa mukavalta ku ihmiset muistaa.laugh :D

Mine kasvatan ainaki toistaseks salukeja, tervuja ja bichoneita.
Salukeja on muute myynnissä.
 Fleesprite`s
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/13/2004 8:35:40 AM reply with quote send message to Fleesprite`s Object to Post

Minäkin olen täällä wink ;)
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/13/2004 9:21:25 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Kiva! =D Oletko sinä sprite?
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/13/2004 9:55:12 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Olisiko kukaan kiinnostunut salukipennuista?wink ;)
 Fleesprite`s
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/13/2004 12:13:51 PM reply with quote send message to Fleesprite`s Object to Post

Ei kun minä Snuf, mä vähän möhlin ton nimen kanssa, toi on kasvattaja nimi razz :p Tajusin vasta nyt, että siinä on Sprite laugh :D
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/13/2004 1:26:15 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Mitäs kasvatat Snuf? Huomasin että sulla ei vielä koiria ole..
 Fleesprite`s
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/14/2004 6:39:47 AM reply with quote send message to Fleesprite`s Object to Post

En tiedä vielä, Shiboja varmaan, yritin ostaa tuota yhtä koiraa, mutta luulen, että möhläsin siinäkin razz :p
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/14/2004 3:03:21 PM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Ensimmäistä koiraa on kyllä vaikea saada ku osaavat jotkut olla niin epäluuloisia...:P Toisaalta on niitä vaikea myydäkin. Mulla on saluki uros jonka sop on 85.5% eikä kukaan osta..:P
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/15/2004 4:57:27 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

Sham, uuden breeding enginen kanssa saa niin paljon hyviä pentuja, että esim. boksereissa 85,5% pentu myynnissä ei ole harvinaisuus. Saattaa olla että sama on käynyt salukeissa, minullakin on kennelit täynnä myymättömiä, yli 80%:n pentuja...

Snuf, kiva että olet täällä... ^^ Et välttämättä ole möhlinyt ostamista, tarjouksen lähetettyäsi omistajan pitää hyväksyä se, joten et saa pentua kotiisi heti kun olet tehnyt tarjouksen. Mutta ihmiset on kyllä erittäin varovaisia basicille myydessään, minä esimerkiksi vältän hyvien koirien myymistä tuntemattomille basiceille. Kannattaa tarjouksen jälkeen ehkä kirjoittaa omistajalle jotain, luvata käydä näyttelyissä yms.
 aiccultus
Basic User
Posts : 5

Basic User
9/15/2004 8:09:42 AM reply with quote send message to aiccultus Object to Post

Joo, esim. mäkin kun ostin tälle tilille koiria sillon kun olin vielä basic, laitoin perään mailia missä selitin olevani pitkäaikainen pelaaja, lupasin pitää koirasta huolta jadadadaa ja annoin linkin mun premikenneliin.

Tosin esim. mä itse myyn melkein minne vaan, vaikka basicille jolla on 5 koiraa. razz :p Nää nimittäin ei todellakaan mene helposti kaupaksi. Sitten jos on oikeesti joku huippukoira niin katson että premille sen on mentävä ja mieluummin kidun ja pidän sen itse kuin annan basicille.

..joten Snuf. Ainoa vaihtoehtosi on alkaa premiksi!! laugh :D
 Fleesprite`s
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/15/2004 8:53:33 AM reply with quote send message to Fleesprite`s Object to Post

No maksaakose paljon ja minne mä maksan ;P. EN mää tiiä, en haluaisi tähän rahaa laitta razz :p
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/15/2004 9:50:15 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

*nettikahvilassa* Aika loppuu ihan just, joten en ehdi sanoa muuta kuin että lue Subscribe-linkki!
 aiccultus
Basic User
Posts : 5

Basic User
9/16/2004 5:18:51 AM reply with quote send message to aiccultus Object to Post

Mikä tätä nykyajan nuorisoa vaivaa kun ei voi mistään maksaa. laugh :D *maksaisi itse tällä hetkellä vaikka kahdesta kennelistä lisää jos olisi varoissaan*
 Boksu
Basic User
Forum Moderator
Posts : 500+

Basic User Forum Moderator
9/16/2004 7:23:39 AM reply with quote send message to Boksu Object to Post

No siinähän kannattais sitte ottaa Family... Basic tili=Helvetti, Standard=Taivas, Family=Vähän taivaan yläpuolella... laugh :D
 SecretGold
Basic User
Posts : 7

Basic User
9/16/2004 11:23:49 AM reply with quote send message to SecretGold Object to Post

Hei!!

Ette ole ainoat premit, mä olen yksi lisää... Oon pelannut reilun vuoden, ensin basicina pari kuukautta, sitten yks premi, sitten pari kuukautta myöhemmin toinen ja helmikuussa menin Family... Täällä on niin kivaa ja ihan liikaa kivoja rotuja mistä valita vaan yks tai kaks.

Mun kennelit on:
BlueWhiteTrotters - saksapaimenkoira / vehnäterrieri
SecretGold - pystykorva / weimarit
SFMaxwell - vehnäterrieri
Renaissance - weimarit
DejaVu - pointterit

Oon ollut kesän ajan suurimmaksi osaksi poissa töiden takia. Ikävä juttu tuo työ kun häiriköi mun virtuaalielämää niin paljon, LOL.

Kiva etta meitä suomalaisia täältä löytyy...

Johanna happy :)
 Fleesprite`s
Basic User
Posts : 6

Basic User
9/17/2004 7:49:25 AM reply with quote send message to Fleesprite`s Object to Post

No joo katotaan nyt. Maksaisin mielelläni, mutta iskä on toinen juttu ja toinen, minne maskan razz :p . Kuitenkin ^^'
 aiun
Basic User
Posts : 81

Basic User
9/19/2004 9:55:20 AM reply with quote send message to aiun Object to Post

Oih! Vaan pari suomalaista pelaajaa ja niistä kaksi onnistuu olemaan Johanna -nimisiä. laugh :D Siis Sham eli kennel Se-fris:n omistaja on myös Johanna.
 Se-fris
Basic User
Posts : 97

Basic User
9/20/2004 11:08:18 AM reply with quote send message to Se-fris Object to Post

Mä vihaan tota uutta breeding egineä. Ei oo minkäännäköstä vaikeutta pennuissa enää! Mä rupeen käyttää vaa source dogseja jalostuksessa..xP

Kuka muu oli Johanna?

This thread is now closed

Replies in this thread : 64
Page : 1 2 3 4
<< prev page next page >>

Thread Closed

 



Did you know?
An obedience trial is a dog sport in which a dog must perfectly execute a predefined set of tasks when directed to do so by his handler