Search

.com Forum · Swedish Forum

Replies in this thread : 3

Author Topic : Det är inte sant...
 Searover
Basic User
Posts : 71

System.__ComObject
1/19/2004 6:52:54 AM reply with quote send message to Searover Object to Post   

Idag när jag vaknade på hade mina Collie-valpar blivit 10 dagar och deras egenskaper var ändrade från igår. Gissa om min glädje när Batman nådde 94%! Men så.. Nu två timmar senare så har ALLA hans 10:or blivit 9:or *snyft* sad :(
 MammaMangorin
Basic User
Forum Moderator
Posts : 211

Basic User Forum Moderator
1/19/2004 4:18:59 PM reply with quote send message to MammaMangorin Object to Post

Om jag vore dig skulle jag anmäla hunden i alla utsällningar som var möjliga, den där kan nog bli champion ganska fort, önskar mina hundar hade de värdena! Fast man kan ju påverka konditionen och de andra sakerna genom att byta mat...
 Searover
Basic User
Posts : 71

Basic User
1/19/2004 4:54:43 PM reply with quote send message to Searover Object to Post

Han hinner nog dala rejält innan egenskaperna sätter sig. Tyvärr tyvärr... Jag får nog vänta ett tag till innan jag lyckas föda upp en champ.razz :p Jag har väntat hela dagen och siffrorna har gungat rejält, nu är det 8 h kvar innan de blir 11 dygn och fortfarande så ändrar sig siffrorna *grr*
 Searover
Basic User
Posts : 71

Basic User
1/19/2004 5:01:26 PM reply with quote send message to Searover Object to Post

Mmm jag har inget bra foder åt valparna. Jag vet. Jag har börjat testa nu på den senaste kullen och ska se om jag lyckas lista ut ngt bra recept.

Replies in this thread : 3

Post Reply

 



Did you know?
The third obedience title is a UD, or "Utility Dog", which is earned through competition in the Utility obedience class